پیش بازی میلان-لاتزیو؛ جنگ ۶ امتیازی ها

از هفته سوم رقابت های سری آ ایتالیا، امروز یکشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ میلان در سن سیرو میزبان لاتزیو خواهد بود.  اطلاعات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ هفته سوم

تاریخ: یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱

ساعت: ۲۰:۳۰ به وقت تهران

استادیوم: سن سیرو (میلان) وضعیت دو تیم

در غیبت اولیویه ژیرو و راده کرونیچ، انتظار می رود فردا زلاتان و کسیه برای اولین بار در این فصل، از ابتدا به میدان بروند. در لاتزیو، لوئیز فلیپه می تواند به ترکیب اصلی بازگردد. میلان در بازی قبل موفق شد با نتیجه ۴-۱ کالیاری را شکست دهد و براهیم دیاز که در فرم بسیار خوبی بوده، در این بازی یک گل و یک پاس گل ثبت کرد. در سوی مقابل، لاتزیو با وجود دریافت یک گل شوک آور، با ۶ گل اسپتزیا را در هم کوبید. لاتزیو در حالی فصل گذشته را تمام کرد که در ۴ بازی آخر خارج از خانه اش در سری آ، در ۳ بازی گلی به ثمر نرساند و آنها می خواهند با مائوریتزیو ساری این روند را تغییر دهند. 

هر دو تیم در جدول این فصل سری آ، حداکثر امتیازات را در دو بازی ابتدایی کسب کرده اند و بازی بسیار نزدیک و حساس خواهد بود.  ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

غائبان

مصاف های اخیر رو در رو

نکات آماری جالب

میلان در تاریخ بازی هایش در سری آ، بیش از هر تیمی مقابل لاتزیو به تساوی رسیده است (۶۷ پیروزی، ۵۹ تساوی، ۳۰ شکست). همچنین میلان در تاریخ خود در سری آ تاکنون ۲۴۷ گل به لاتزیو زده و فقط به فیورنتینا گل های بیشتری زده است (۲۵۳)

میلان در ۳۱ بازی اخیر خانگی اش مقابل لاتزیو در سری آ، تنها ۱ بار شکست خورده است (۱۹ برد و ۱۱ تساوی) در بین تیم هایی که از سال ۱۹۹۰ تاکنون، در سن سیرو مقابل میلان حداقل ۲۰ بار به میدان رفته اند، تنها تورینو تعداد پیروزی های کمتری داشته است (بدون پیروزی)

اگر میلان مقابل لاتزیو پیروز شود، برای دومین فصل متوالی در سه بازی اول خود در سری آ پیروز می شود. چنین اتفاقی (۳ پیروزی در ۳ بازی ابتدایی در ۲ فصل متوالی) در تاریخ میلان بی سابقه بوده است. آنها فصل گذشته در ابتدای فصل در فرم فوق العاده ای بودند و بدون دریافت گل، در ۳ بازی اول ۷ گل به ثمر رساندند. 

لاتزیو در ۲ بازی اول این فصل در سری آ جمعا ۹ گل به ثمر رسانده و این یک رکورد در تاریخ آنها به شمار می رود. رکورد آنها بعد از سه بازی ابتدایی هم تاکنون ۹ گل بوده است (فصل ۱۹۳۴-۱۹۳۵)

لاتزیو تاکنون فقط ۲ بار موفق شده در ۳ بازی اول خود در سری آ پیروز شود و فردا این فرصت را دارد تا آن را تکرار کند.  بهترین بازیکنان دو تیم در این فصل سری آ

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

میلان ۱-۱ لاتزیو