پیام تبریک نوروز 1402 دبیرکل کانون کارگران ایران اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

 

خانواده بزرگ و معزز کانون کارگران کشور
اینک بار دیگر نغمه ترنم بهار نوای دل انگیز خویش را طنین انداز کرده و عطر روح افزایش روح هر مخلوقی را در چشمه های زلال خویش شستشو می دهد. مهد حیات چنان مادری مهربان با اراده الهی گهواره سبزش را به جنبش درآورده و انسان مبهوت از حکمت و قدرت لایزال پروردگار، آن لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ ، سر تعظیم و تسبیح بر دامنش فرود می آورد.

 

نوروز ، تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجو و جلوه گاه جمال خداوند در آیینه بی بدیل طبیعت است و عید نوروز روایتی از ساکنین این کهن دیار که هر سال در آغازین لحضات نو شدن ،صنعت زیبای صانع را سپاس گفته و  به شکرانه اش شادمانی می کنند.

سال 1401 را با تمامی فراز و نشیب هایش پشت سر گذاشتیم و اکنون در بهاری نو در سال 1402 ، امید آن داریم که با تامل و تفکر و بکارگیری تجربیات پیشن، نگرشی نوین و امید بخش را در آینده سرمشق خود ساخته و در سایه عنایات الهی و مساعدت و همدلی کلیه تلاشگران عرصه تولید و سازندگی موجبات بالندگی میهن عزیز اسلامی مان فراهم آید.

اینجانب با نهایت خلوص و افتخار ، سال نو را به همه مردم عزیز ، همکاران و علی الخصوص جامعه کارگری کشور که در تمامی تنگناها و مشکلات همواره چرخ سازندگی و بالندگی این مرز و بوم را به گردش درآورده اند  شادباش گفته و سالی سرشار از خیر و برکت ، معنویت توأم با سلامت و سعادت را برای همگان مسئلت دارم.

هر روزتان نوروز و دل و جانتان همیشه بهاری باد.

 

                    عبدالرحمن خدایی

  دبیرکل کانون کارگران ایران اسلامی